sâmbătă, aprilie 24

Picături

10 comentarii:

  1. Abia acum am aflat de blogul ăsta. Minunate imagini, Tata Mihai. Te invidiez!...

    RăspundețiȘtergere
  2. bine ca nu trebuie sa vorbesc...ci doar sa scriu, ptr c-am amutit...
    esti maestrul florilor !

    RăspundețiȘtergere
  3. ...ei Maestre ..! asta este deja dincolo de noi ..! este starea de fotografie ..!

    ..respect..

    RăspundețiȘtergere
  4. Ozoline acest blog este la fel de vechi ca si cel de la ccf. Ai uitat tu de el.

    Fery multumesc pentru vizita. Apreciez si tin la parerile tale!

    Sorina stiu ca florile plac in genere. Eu incerc sa le privesc altfel. Mie imi vorbesc altfel! E lumea care ma asculta si care ma iubeste. O stare de o mare reciprocitate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte multa gingasie surprinsa in aceasta serie. Picatura de apa este parca sufletul la vedere al florilor.

    RăspundețiȘtergere
  6. aveti o deosebita atentie pentru detalii, ele alcatuiesc o lume pe care nu toti o pot privi! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. frumos, delicat,sensibil, un suflet de poet! Asa esti tu Mihai....imi plac florile tale, sunt sincere! Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  8. frumos, delicat, sensibil, asa esti tu Mihai, un poet, imi plac florile tale, sunt sincere, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  9. Este prima data cand vad blogul acesta. Nu stiam de el.
    Inca odata, admir si invat din opera unui OM pe care-l respect si apreciez foarte mult!

    RăspundețiȘtergere