duminică, iulie 29

Zbor



Un posibil răspuns pentru conu Feri! Știu și mă tentează mereu formatul pătrat. Și cu toate astea îl practic cînd îmi mai aduce cineva aminte de el. Sigur că ezistă o esplicaciune! Am lucrat din scutece pînă mai acum 20 de ani exclusiv diapozitive color (fotografia de artă) și utilizarea imaginilor în cadru plin mi-a intrat în ochi. Nu m-am obișnuit cu cropul nici cu aceste aparate digitale, nici cu acest photoshop. Cred că ar trebui să imi montez o mască în vizor pentru a învăța să compun cadrul înainte de declanșare. Nu îmi place să recadrez în laborator. Obișnuința de a utiliza suprafața integrală a clișeului. Asta e pentru cei bătrîni. nene OZO!

Un comentariu:

  1. ...cindva ..dintr-un pentacon six cu bratul de armare stricat am facut un 6 x 4,5 cu transport manual al filmului si cu placuta presoare si partea din spate gaurita sa pot vedea cifrele de control ale imaginii..!
    de ce ...? sa fac economie la filme in loc de 12 imagini 6 x 6 aveam 15 pozitii 6 x 4,5..!
    astazi digitalele cu lightview au posibilitatea de a opta intre 1x1 ..2x3 ...3x4...9 x 16 si asta direct la fotografiere ...!
    ..ma rog ..! e bine aici la tine Mihai ..!

    RăspundețiȘtergere