joi, august 30

...


6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. seamănă cu o solarizare dar nu este. toată lumea știe de photoshop. eu lucrez și ci similarul de la corel care are un set de filtre care sînt numai ale lui. le-a cumpărat. erau cîndva și în phoshop.

      Ștergere
  2. ..am vazut imagine de cind ai postat-o...! am revenit de citeva ori ...si ma tem sa comentez ...! m-ai obisnuit cu o abordare care nu lasa loc de interpretari din umbra ... descriptiva si ferm exprimata ...! acum este altceva ! joaca de dragul imaginii..? joaca cum am facut si eu de atitea ori ...?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi cum să spun... Ai dreptate 200%!!! Numai că această joacă face parte dintr-o dispută, chiar dispută, cu doamna mea, care de o bucată de vreme își cam bagă nasul în monitorul meu. testam pur și simplu cam cum mai stau produsele corel, adică PHOTO-PAINT X5. Doamna a avut tot felul de păreri și la un moment dat mi=a oprit acțiunea și a zis să o postez. Pentru că ar vrea să știe reacția fotografilor versus plasticienilor. Cum nu e bine să mănînci tot timplul rece...
      Să știi că nu sînt în toate mințile: am instalat acest produs pe un netbook asus???? Și acum procesez și în photoshop tot pe acest netbook. Pe 64 bitzi programele merg ca pe un phentium 4 foarte bun din anii 2007-2008!!!!!

      Ștergere
  3. salutam Iasul ..de la El.. de acasa :)
    am cateva flori pozate ieri, in inima Iasului ...de numa-numa !!!...

    RăspundețiȘtergere