miercuri, august 22

Micul dejun

Revin cu acest fluture reprocesat.

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mulțumesc coane! Mai încerc și eu cîteodată să îmi amintesc de farmecul fotografiei! Totuși tînjesc după laboratorul foto și îmi pare rău de cunoștințele de chimie fotografică ce s-au dus în uitare...

      Ștergere
  2. ..ce interesant !!! ieri ma gindeam daca ...chiar s-au dus toate in istorie ...aparatul de marit ,tasele 50/70,tancurile de developat ...rola de hirtie marker al Ph ..clestii,dulapul de uscat filem si cite si mai cite ...! chiar s-au dus ..?

    RăspundețiȘtergere
  3. am incercat de zeci de ori sa-ti "imit" imaginile cu flori/fluturi...nu am reusit...tin minte ca te-am intrebat odata ce programe folosesti la editare...
    concluzia este ca nu mi-a reusit niciodata nimic din ce-am incercat..
    am inteles.. tarziu ...care-i cauza :)

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoasa prelucrare!!! imi era dor de o noua postare pe blogul dv...!

    cu respect, salutarile mele!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Mihai...frumoase ganduri mi-ai trimis...si de folos linkuri...
    mii de multumiri !!!

    RăspundețiȘtergere